مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

مثــــــل دریا

تارنمای برای دوستداران شعر ، تصنیف و ترانه های ماندگار این سرزمین اهورایی ( لطفاْ ازقلم - فونت- BLotus و یا BZar استفاده کنید )

هفته خاکستری(فرهاد - شهیار قنبری)

شعر: هفته خاکستری

شاعر : شهیار قنبری

خواننده: زنده یاد فرهاد

 

 

farhad

 

شنبه روز بدی بود، روز بی حوصلگی

وقت خوبی که می شد غزل تازه بگی



صبح یکشنبه ی من ، جدول نیمه تموم

همه خونه هاش سیاه، روی خونه جغد شوم

 



صفحه ی کهنه ی یادداشت های من

گفت دوشنبه روز میلاد منه،

اما شعر تو میگه که چشم من تو نخ ابره که بارون بزنه

آخ اگه بارون بزنه ، آخ اگه بارون بزنه



غروب سه شنبه خاکستری بود

همه انگار نوک کوه رفته بودن

به خودم هی زدم از اینجا برو

اما موش خورده شناسنامه ی من



عصر چهارشنبه ی من، عصر خوشبختی ما

فصل گندیدن من ، فصل جون سختی ما



روز پنجشنبه اومد

مثل سقاهک پیر ، رو نوکش یه چیکه آب

گفت به من بگیر بگیر


جمعه حرف تازه ای برام نداشت

هر چی بود پیش تر از اینها گفته بود

نظرات 7 + ارسال نظر

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

س ا م دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 11:55 http://mimiram-barat.blogsky.com

سلام حرف نداشت موفق باشی

سپاس چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 17:15

آقا دمتون گرم
خیلی خیلی عالی بود
همه با این آهنگها خاطره دارن کار خوبی می کنی که به یادمون میاری
خوش باشی

سبز جمعه 6 اسفند 1389 ساعت 02:04

بترسند فتنه گران از روزی که مولای ما (آیت الله العظمی خامنه ای )دوباره از این انگشتر (علیٌ ظافر) استفاده کنند

http://salehat.ir/index.php?option=com_joomgallery&func=detail&id=317

مهسا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 11:03

(گفت دوشنبه روز میلاد منه)اصلاحش کنید

فرهاد چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 17:51

واقعا فرهاد هنرمند بزرگ تاریخ موسیقی ما بوده و هست،وقتی اهنگ هاشو گوش میکنم افتخار میکنم ک اسمم فرهاده

شاهین رحیمی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 15:23 http://www.shahinrahimi.blogfa.com

با سلام و درود فراوان بر شما.
بسیار لذت بردم از وبلاگتون.
از آشنایی با شما خرسندم.
تا درودی دیگر.
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد